Actualitat

14 de març 2013

Has provat el Body Pump?

Aprofitant que aquest mes us presentem la nova coreografia del sistema d'entrenament en grup de Les Mills, i per aquells que encara no l'heu provat, us expliquem quins són els avantatge d'aquest tipus d'activitat dirigida. 

Què és el Body Pump?

És un sistema d'entrenament en grup basat en el treball amb peses, a través de repeticions negatives, que ens auden a guanyar força muscular, i supersèries, per entrenar el cor i pre-esgotar el múscul. 

A les classes de Body Pump es realitza un treball de força i tonificació durant una hora, en la que, a través de 10 tracks musicals, s'entrenen elsprincipalsrups musculars, sempre en el mateix ordre i amb una variació no molt àmplia d'exercicis. És un entrenament força compelt, ja que es treballa a nivell aeròbic, amb molt poc descans entre exercicis, s guanya fora i es moldeja el cos. 

Quins avantatges té?

Els principals avantatges del Body Pump són: 

1. Treball global de tot el cos. Durant la sessió es treballen diferents grups musculars, amb temps de descans entre grups grans, realitzant un entrenament corporal complet. 

2. Treballa amb repeticions negatives, la qual cosa afavoreix l'augment de la força muscular. Els temps de la part concèntric i excèntrica de les repticions canvien durant els tracks, amb la qual cosa l'entrenament és variat. 

3. És una forma divertida i entretinguda d'entrenar amb peses. Les sessions es fan amb música actual. 

4. Animada pels monitors. A diferència de la sala de peses, aquí el monitor s'encarregarà de motivar-te quan les forces semblin abandonar-te. 

5. Motivació i competició sana. Estàs envoltat/ada de gent, aixecant pes... No és prou motivació?

T'hem convençut? Vols saber en quins horaris provar-la? Dóna un cop d'ull a l'apartat d'horaris!

Vols ser el primer en assabentar-te de tot? subscriu-te a la nostra newsletter
enviat